The thought leadership division of Huthwaite International
| Studier | Artiklar | Kunskap | Insikter | White papers |
Ericsson väljer SPIN® efter utvärdering av 30 olika alternativ | Case Study
Ericsson väljer SPIN® Selling
Publicerad i The Times Newspaper
Tidningen Times undersöker försäljningskompetensen i Storbritannien och de olika säljmodeller som finns inom sälj- och färdighetsträning från världens ledande företag.
I Paul Myles artikel "Det är inte vad du gör, det är Hur du gör det", recenserar han några av de ledande leverantörerna och metoder för säljträning.
SPIN® Selling och Huthwaite International är den första som nämns i hans artikel med kommentarer från Thomas Anjou, Head of the Academy of Sales and Marketing, hos telekomföretaget Ericsson.
Thomas berättar varför man valde Huthwaites och SPIN® metodiken - "Det var den bästa som hade vetenskapligt stöd."
Djupare Insikter | Ladda ner rapporter
Ytterligare läsning
Hur SAP förbättrade sina kommersiella resultat med SPIN® säljträning
Av Huthwaite
Siemens tränar för att bli bättre på att skapa win-win situationer i förhandlingar | Case Study
Av Huthwaite
Learning & Development – hur kommer L&D att utvecklas framåt?
Av Robin Hoyle
3 anledningar till varför satsningar på säljutbildningar misslyckas
Av Huthwaite
Att skapa en effektiv inlärningsmiljö
Av Robin Hoyle
Kontakta oss
Ring oss på 070 272 4679 om du har några frågor som du vill diskutera eller fyll i formuläret nedan.