Horizons logo

The thought leadership division of Huthwaite International

| Studier | Artiklar | Kunskap | Insikter | White papers |

Filtrera

I dessa annorlunda tider – vad tänker kunderna?

I mer komplexa beslut är sannolikheten större att köparen är orolig över att ett beslut blir fel. "Kommer det bli så bra som utlovats av säljaren och vilka är de negativa konsekvenserna av mitt beslut"

I oroliga tider som tex under en pandemi ökar den potentiella oron inför större beslut hos köparen. Säljaren behöver därmed ta ett större ansvar att hantera en köpares oro och tveksamheter. En säljare behöver förstå, förtydliga och hjälpa till att lösa köparens oro. 

I den här rapporten så beskrivs det hur en säljare kan mer strukturerat och medvetet hjälpa kunden igenom sin köpresa.

Viktig läsning för: Försäljningsdirektörer, säljchefer, säljcoacher, HR/L&D personal och alla andra inom komplex försäljning

In these unprecedented times what are customers thinking

Vårt exklusiva material är tillgängligt till dig. Vi ber dig om dina kontaktuppgifter. Du kan när som helst opt-out. Läs mer om vår personuppgiftspolicy.

Ytterligare läsning

4 nyckelbeteenden för framgångsrik försäljning
Av Tony Hughes

5 gyllene regler för effektiv coachning
Av Dr Janet Curran

10 tips på hur blir du framgångsrik i en förhandling
Av Tony Hughes

Go to Top