The thought leadership division of Huthwaite International
| Studier | Artiklar | Kunskap | Insikter | White papers |
Skapa en effektiv Kundservice | RAPPORT
Effektiva beteenden för att hantera klagomål i kundservice.
Det finns många teorier och metoder för att leverera utmärkt kundservice.
Många experter inom Kundservice vurmar för att:
- Överträffa kundernas förväntningar
- Vara proaktiv
- Använd en "Ja, det kan vi kan attityd"
- Vikten av att lösa problemen vid första kontakten
- ...och behovet av att visa empati.
Men vilka av dessa delar säkerställer faktiskt att en organisation håller sina kunder nöjda?
Vi på Huthwaite bestämde oss för att använda vår metod Verbala Beteende Analys, VBA, för att besvara den här frågan.
Developing Outstanding Corporate Customer Service

Ladda ner Rapport
Vårt exklusiva material är tillgängligt till dig. Vi ber dig om dina kontaktuppgifter. Du kan när som helst opt-out. Läs mer om vår personuppgiftspolicy.
Ytterligare läsning
Att skapa en effektiv inlärningsmiljö
Av Robin Hoyle
Hur övertygande är Du när det verkligen gäller?
Av Kay Jepson
Wow… det kallar jag bra kundbemötande i deras kundservice…eller?
Av Erik Thorén
Kontakta oss
Ring oss på 070 272 4679 om du har några frågor som du vill diskutera eller fyll i formuläret nedan.