Horizons logo

The thought leadership division of Huthwaite International

| Studier | Artiklar | Kunskap | Insikter | White papers |

Filtrera

Skapa en effektiv Kundservice | RAPPORT

Effektiva beteenden för att hantera klagomål i kundservice.

Det finns många teorier och metoder för att leverera utmärkt kundservice.

Många experter inom Kundservice vurmar för att:

  • Överträffa kundernas förväntningar
  • Vara proaktiv
  • Använd en "Ja, det kan vi kan attityd"
  • Vikten av att lösa problemen vid första kontakten
  • ...och behovet av att visa empati.

Men vilka av dessa delar säkerställer faktiskt att en organisation håller sina kunder nöjda?

Vi på Huthwaite bestämde oss för att använda vår metod Verbala Beteende Analys, VBA, för att besvara den här frågan.

Developing Outstanding Corporate Customer Service

Vårt exklusiva material är tillgängligt till dig. Vi ber dig om dina kontaktuppgifter. Du kan när som helst opt-out. Läs mer om vår personuppgiftspolicy.

Ytterligare läsning

Att skapa en effektiv inlärningsmiljö
Av Robin Hoyle

Hur övertygande är Du när det verkligen gäller?
Av Kay Jepson

Wow… det kallar jag bra kundbemötande i deras kundservice…eller?
Av Erik Thorén

Go to Top