Horizons logo

The thought leadership division of Huthwaite International

| Studier | Artiklar | Kunskap | Insikter | White papers |

Filtrera

Skapa en effektiv Kundservice | RAPPORT

Effektiva beteenden för att hantera klagomål i kundservice.

Det finns många teorier och metoder för att leverera utmärkt kundservice.

Många experter inom Kundservice vurmar för att:

  • Överträffa kundernas förväntningar
  • Vara proaktiv
  • Använd en "Ja, det kan vi kan attityd"
  • Vikten av att lösa problemen vid första kontakten
  • ...och behovet av att visa empati.

Men vilka av dessa delar säkerställer faktiskt att en organisation håller sina kunder nöjda?

Vi på Huthwaite bestämde oss för att använda vår metod Verbala Beteende Analys, VBA, för att besvara den här frågan.

Vårt exklusiva material är tillgängligt till dig
Vi ber dig om dina kontaktuppgifter så vi kan hålla dig informerad om liknande rapporter från Huthwaite International. Du kan när som helst avbryta prenumerationen. Din information kommer endast att användas enligt vad som anges i vår personuppgiftspolicy.

Ytterligare läsning

Att skapa en effektiv inlärningsmiljö
Av Robin Hoyle

Hur övertygande är Du när det verkligen gäller?
Av Kay Jepson

10 största myterna inom komplex försäljning
Av Huthwaite