The thought leadership division of Huthwaite International
| Studier | Artiklar | Kunskap | Insikter | White papers |
Varför en systematisk säljstrategi är kritiskt för framgång inom försäljning
Har din organisation ett systematiskt sätt att arbeta med försäljning?
Publicerad i New Business
Majoriteten av företagen har det inte. Det innebär att strategin, taktiken och konversationsbeteendena som deras säljare använder för att kommunicera med kunder är inkonsekventa.
Tony delar med sig av en ny studie som genomförts tillsammans med YouGov. Studien avslöjar hur det finns en stor variation mellan brittiska organisationer gällande arbetssätt inom försäljning.
Tony diskuterar vikten och behovet av att ha ett systematiskt sätt att arbeta med försäljning för att uppnå framgång inom försäljning.
Några av de viktigaste resultaten avslöjar följande:
- 67% av de stora företagen har inte en systematisk försäljningsstrategi
- 71% av personerna i mindre företag har ingen försäljningsmetodik.
Djupare Insikter | Ladda ner rapporter
Ytterligare läsning
Vad gör en framgångsrik säljare?
Av Tony Hughes
Att få rätt balans mellan digitalt lärande och klassrumsbaserad träning
Av Tony Hughes
Account Management – utveckla långsiktiga & lönsamma kundrelationer | Rapport
Av Huthwaite
Hur hittar man affärsmöjligheter tidigt och blir mer proaktiv i sin försäljning
Av Erik Thorén
Stannar din försäljning upp i slutet av säljprocessen? | White paper
Av Huthwaite
Hur driver man framgångsrik försäljning i den digitala eran?
Av Karen Woodhead
Kontakta oss
Ring oss på 070 272 4679 om du har några frågor som du vill diskutera eller fyll i formuläret nedan.