Horizons logo

The thought leadership division of Huthwaite International

| Studier | Artiklar | Kunskap | Insikter | White papers |

Filtrera

Varför en systematisk säljstrategi är kritiskt för framgång inom försäljning

Har din organisation ett systematiskt sätt att arbeta med försäljning?

Publicerad i New Business

Majoriteten av företagen har det inte. Det innebär att strategin, taktiken och konversationsbeteendena som deras säljare använder för att kommunicera med kunder är inkonsekventa. 

Tony delar med sig av en ny studie som genomförts tillsammans med YouGov. Studien avslöjar hur det finns en stor variation mellan brittiska organisationer gällande arbetssätt inom försäljning.  

Tony diskuterar vikten och behovet av att ha ett systematiskt sätt att arbeta med försäljning för att uppnå framgång inom försäljning.

Några av de viktigaste resultaten avslöjar följande: 

  • 67% av de stora företagen har inte en systematisk försäljningsstrategi
  • 71% av personerna i mindre företag har ingen försäljningsmetodik.
Läs hela artikeln

Djupare Insikter | Ladda ner rapporter

Coaching – lasting improvements

Ladda ner rapport

SPIN Selling – Proof of Evidence

Bevis för SPIN Selling
Ladda ner rapport

Developing Sales Effectiveness

Ladda ner rapport

Developing Negotiation Skills

Ladda ner rapport
Ytterligare läsning

Vad gör en framgångsrik säljare?
Av Tony Hughes

Att få rätt balans mellan digitalt lärande och klassrumsbaserad träning
Av Tony Hughes

Account Management – utveckla långsiktiga & lönsamma kundrelationer | Rapport
Av Huthwaite

Hur hittar man affärsmöjligheter tidigt och blir mer proaktiv i sin försäljning
Av Erik Thorén

Tappar du försäljning i slutet av säljprocessen? | White paper
Av Huthwaite

Hur driver man framgångsrik försäljning i den digitala eran?
Av Karen Woodhead

Go to Top